single

Jak nosić trenera talii, aby uzyskać wspaniałą figurę klepsydry?

Trenerzy talii są w rzeczywistości gorset zaprojektowany, aby zdefiniować swoją talię i pomóc stworzyć figurę klepsydry. Znany również jako trymer talii, ten element bielizny może natychmiast wciągnąć w talii pomiaru o około 2 - 3 cale.

Jako pomoc w utracie wagi będzie działać tylko jako część zorganizowanej zmiany stylu życia i diety. Ale w tej roli ma wiele korzyści, na przykład noszone podczas treningu pomoże ogrzać swój rdzeń sekcji powodując dodatkowe pocenie się wokół talii i brzucha. Jest to warte zrobienia jako łatwy sposób na zwiększenie intensywności reżimu ćwiczeń.

Więc kontynuujmy z niektórymi z najczęstszych pytań i przydatnych informacji na temat tej nowo popularnej części bielizny!

1. Trzy główne typy Waist Trainer

Jeśli już zacząłeś patrząc na trenerów talii, zobaczysz, że istnieje wiele różnych stylów, materiałów i poziomów kompresji. I trzeba będzie ustawić swój cel szkolenia talii przed zakupem, aby zapewnić, że otrzymasz odpowiedni typ do swoich celów.

  • Podstawowe trenerów tal ii - Są one zazwyczaj wykonane z rdzeniem z lateksu, który wywiera kompresję, aby wyciągnąć w talii. Są one przeznaczone do codziennego noszenia i mają być niewyczuwalne pod ubraniem, więc można je nosić przez cały dzień - do 8 godzin. Ten styl zazwyczaj zapina się z przodu na tradycyjne haczyki i oczka.
  • Treningowetrenery talii - te style są wykonane z mocniejszego, lateksowego materiału kompresyjnego i są przeznaczone do noszenia podczas ćwiczeń i wszelkiej aktywności fizycznej. Są one zaprojektowane tak, aby były widoczne nad lub pod ubraniem treningowym, więc są one wykonane w jaskrawych kolorach i wzorach. Są one bardziej dekoracyjne i funkcjonalne, wyglądają atrakcyjnie w środowisku siłowni i na Twoich selfies z ćwiczeń.
  • Stalowe gorsety - Jest to nowoczesna wersja tradycyjnego gorsetu, który można zobaczyć na kobietach tańczących na scenach barowych w filmach kowbojskich. Gorset jest "usztywniany" dla zwiększenia wytrzymałości i zapinany z tyłu na sznurowadła. Elastyczne stalowe kości są teraz używane zamiast kości wieloryba lub nowoczesnego lateksu. A ten solidny gorset do ćwiczeń talii da ci znacznie większą redukcję talii, jak tylko go założysz.

2. Jak wybrać odpowiedni Waist Trainer dla Ciebie

To wszystko zależy od Twoich celów, więc oto niektóre z powodów, dla których kobiety noszą trenerów talii.

  • Regularne codzienne treningi tal ii - Niektóre kobiety kochają to, jak wyglądają w trenerze talii, i decydują się na noszenie jednego codziennie. Noszenie cincher talii każdego dnia może zmniejszyć swój pomiar talii tylko przez kompresji trzymając go w, i można kontynuować z normalnego harmonogramu dnia. Więc czy starasz się schudnąć, czy nie, trener talii może poprawić wygląd swojej figury.I co ważniejsze, będzie przypominać, aby usiąść i stanąć bardziej prosto, co jest bardzo korzystne dla narządów wewnętrznych, mięśni brzucha i kręgosłupa. Dla początkujących, codzienny trener talii jest doskonałym punktem wyjścia, ale jeśli jesteś chętny do utraty wagi, pomyśl o przejściu do gorsetu ze stali, aby naprawdę zachęcić Cię do zdrowej, odchudzającej diety.
  • Opaskatreningowa jest przeznaczona do noszenia przez krótki okres czasu podczas treningu. Opaski treningowe nie są przeznaczone do całodziennego noszenia, więc jeśli chcesz nosić trener talii codziennie, powinnaś mieć dwa trenery - jeden do ćwiczeń, a drugi do codziennego, 8-godzinnego noszenia.
  • Trenery talii na specjalne okazje - Lateksowy lub stalowy gorset może dać fantastyczne rezultaty w kształtowaniu sylwetki na specjalneokazje, takie jak ślub czy przyjęcie. Ponieważ być może będziesz nosić gorset do ćwiczeń talii po raz pierwszy, pamiętaj, że przed imprezą musisz się do niego przyzwyczaić. Twoje ciało musi przyzwyczaić się do ucisku i jego odczuć, tak jak Ty musisz czuć się komfortowo na swojej specjalnej okazji!

3. Czy możesz nosić sukienkę Body-Con na trenerze talii?

Kobiety często pytają, czy mogą nosić bieliznę kształtującą, aby ukształtować swoje ciało na tyle, by móc założyć na nią sukienkę body-con. Niestety, odpowiedź brzmi: nie - nie możesz nosić trenera talii na sukience body-con, ponieważ obcisłe i rozciągliwe ubrania będą pokazywać każdy szczegół trenera talii i będą wyglądać dziwnie. ????

4. Jak dobrać odpowiedni rozmiar trenera talii?

Musisz zmierzyć swoją naturalną talię, w miejscu, w którym zginasz się na boki, za pomocą taśmy mierniczej. Zapisz liczbę centymetrów, które pokazują się, gdy stoisz prosto, oddychając naturalnie i nie wstrzymując oddechu. Zanotuj, ile centymetrów pojawi się podczas wydechu w tej pozycji. Jeśli twoja naturalna talia mierzy mniej niż 38 cali, potrzebujesz trenera talii, który jest o 4 - 7 cali mniejszy niż twoja naturalna talia.

Jeśli twoja naturalna talia mierzy więcej niż 38 cali, potrzebujesz trenera talii, który jest o 7 - 10 cali mniejszy niż twoja naturalna talia.

5. Rozpoczęcie korzystania z nowego trenera talii

Nie jesteśmy przyzwyczajeni do noszenia obcisłej lub mocno uciskającej bielizny wokół naszego ciała, dlatego też musisz stopniowo przyzwyczajać się do noszenia trenera talii. Oto więc, jak nosić trenażer talii przez pierwsze kilka tygodni lub dłużej.

Prawidłowo dopasowany lateksowy trener talii będzie na początku sztywny i nieco niewygodny, ponieważ musi być ściśle dopasowany. Nie może on jednak ograniczać oddychania ani uciskać ciała. Każde z tych dwóch odczuć wskazuje na to, że trainer nie jest prawidłowo dopasowany. Zacznij więc od noszenia prawidłowo dopasowanego trenera talii przez 1 - 2 godziny pierwszego dnia.

W drugim dniu dodaj ½ godziny do czasu noszenia i kontynuuj stopniowe zwiększanie czasu noszenia. Po około dwóch tygodniach, strój powinien dopasować się do kształtu Twojego ciała i pozwolić na komfortowe noszenie go nawet przez 12 godzin.

6. Jak rozprostować gorset o stalowej konstrukcji

Gorsety o stalowej konstrukcji wymagają specjalnego traktowania zwanego "sezonowaniem", abyś nie uszkodziła ich nosząc mocno zawiązane sznurowadła, dopóki nie zostaną w pełni dopasowane do Twojego ciała. Dlatego przez pierwsze kilka tygodni noś gorset ściśle dopasowany, ale bez całkowitego zaciskania go z tyłu.

Zwiększ czas noszenia trochę każdego dnia i kiedy pasuje do kształtu dobrze, bez żadnych luk, to jest czas, aby pociągnąć sznurowadła mocno dla pełnego efektu talii-cinching.

7. Jak długo mogę nosić trenera talii każdego dnia?

@ ceciliaulveras

Celem noszenia trenera talii każdego dnia jest utrzymanie go na sobie przez wystarczająco długi czas, aby uzyskać najlepsze rezultaty, bez poświęcania komfortu i dobrego samopoczucia. Większość sprzedawców zaleca noszenie trenera talii przez co najmniej osiem godzin dziennie. To gwarantuje, że będziesz poprawiać swoją postawę, co jest ogromną korzyścią dla zdrowia i napięcia mięśni. Dodatkowo, będziesz prezentować szczuplejszy kształt ciała i pozostaniesz skoncentrowany na swoim celu diety odchudzającej, jakim jest naturalnie szczuplejsza talia!

Możesz rozbić swoje ośmiogodzinne sesje na dwa zestawy po cztery godziny dziennie, aż zaczniesz czuć się bardziej komfortowo. Nie powinieneś też próbować przyspieszyć tego procesu, nosząc swojego trenera przez ponad 12 godzin. Twoja skóra musi oddychać, a ciało musi odpocząć po długiej sesji treningowej. Opaski treningowe do ćwiczeń talii nie powinny być noszone dłużej niż 3 - 4 godziny, ponieważ są one przeznaczone do krótkotrwałego noszenia podczas ćwiczeń, a nie do wygodnego noszenia przez cały dzień.

8. Czy można spać w trenerze talii, aby przyspieszyć proces?

Chociaż niektóre kobiety pytają, czy mogą nosić swój trener talii na noc, nie jest to praktyka zalecana przez lekarzy. Skutki uboczne to m.in. refluks kwasowy i wzdęcia, ponieważ Twoje ciało nie może pracować prawidłowo, kiedy leżysz i śpisz.

9. Jak długo potrwa zanim uzyskam rezultaty z mojego trenera talii?

@ waistsnatchers

Jeśli jesteś zaangażowany w utratę wagi, możesz zacząć widzieć wyniki w ciągu zaledwie dwóch - trzech tygodni. Może to też potrwać kilka miesięcy, zanim zauważysz zauważalną poprawę, jeśli nie zmniejszasz spożycia kalorii wystarczająco. Jednak nie zobaczysz żadnych wyników z trener talii, chyba że używasz go jako jeden z elementów zdrowego stylu życia.

Musisz zaplanować profesjonalnie zatwierdzoną rutynę ćwiczeń, a także niskokaloryczną, bardzo pożywną dietę. Ponadto należy zadbać o nawodnienie organizmu i zapewnić sobie tyle snu, ile potrzebuje organizm. A jeśli doświadczasz stresu w swoim życiu, poświęć czas na opracowanie sposobu, w jaki możesz działać, aby go usunąć lub zredukować.

Twój trener talii będzie wspierał i wzmacniał Twoje osobiste starania o dobrą kondycję, zdrowie i szczupłą sylwetkę na różne sposoby. Na przykład sprawi, że Twoje treningi będą bardziej efektywne i pokaże Ci, jak wspaniale będziesz wyglądać z trwale wyszczuploną talią i brzuchem. Trenażery są również świetnym sposobem na przypomnienie o jedzeniu mniejszych porcji i dokonywaniu lepszych wyborów żywieniowych. A kiedy zaczniesz odczuwać korzyści płynące z prostych pleców i lepszej postawy, automatycznie zaczniesz czuć się bardziej pewna siebie.

10. Czy trening talii jest bezpieczny?

Jeśli podejdziesz do treningu talii w rozsądny sposób i nie przesadzisz z czasem noszenia, trening talii jest całkiem bezpieczny. Należy upewnić się, że odzież treningowa jest jak najlepiej dopasowana i że nie powoduje dyskomfortu po kilku tygodniach noszenia.

I nigdy nie należy nosić trenera talii, który sprawia, że czujemy się zdyszani! Jest to niebezpieczne i niezdrowe, a także jest to niewłaściwy sposób na zmniejszenie obwodu talii. Używany wraz z odpowiednimi ćwiczeniami wzmacniającymi rdzeń, Twój trener talii będzie prawdziwą pomocą w uzyskaniu lepszej kondycji.

11. Jakie dokładnie rezultaty przyniesie mi mój trener talii?

@ austa_xxo

Większość kobiet widzi zdecydowaną poprawę w stosunku talii do bioder i ma mniejszą talię i brzuch po trzech do ośmiu tygodniach. Ale to wszystko zależy od kilku czynników, takich jak

  • Twój naturalny typ budowy ciała i uwarunkowania genetyczne
  • Jak rozsądny jesteś o ćwiczeniach prawidłowo i regularnie
  • Wycinanie większości przetworzonych pokarmów i przekąsek z diety
  • Przejście na naturalną, nieprzetworzoną żywność, taką jak świeże lub mrożone owoce i warzywa
  • Jedz sycące posiłki z nieprzetworzonej, niskokalorycznej żywności i nie głódź się.

Przejdź na nowy styl życia, który nadal obejmuje ćwiczenia fizyczne i naturalną żywność przez całe życie, a zobaczysz dramatyczną i trwałą poprawę w talii i kształcie ciała. A potem możesz używać swojego trenera talii, aby pomóc sobie w utrzymaniu szczuplejszej i bardziej krągłej sylwetki!