Szukaj

Polityka zwrotu

Mamy 14-dniową politykę zwrotu, co oznacza, że masz 14 dni od otrzymania przedmiotu na żądanie zwrotu.

Aby żądać zwrotu, Twój przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nienoszony lub nieużywany, z tagami i w oryginalnym opakowaniu. Będziesz również potrzebował paragonu lub dowodu zakupu.

1. Aby rozpocząć proces zwrotu napisz do nas na [email protected] 

2. Przygotuj paczkę do wysyłki, chroniąc oryginalne opakowanie, w którym otrzymałeś produkt. W przypadku gdy zostanie ono uszkodzone, wyliczamy jego koszt od sumy zwrotu. 

3. Przesyłką opłaconą z góry (na swój koszt) odeślij produkt/-y na poniższy adres:

02-716, Warszawa, Cieszyńska 1A/27, NSM Sp. z o.o. +48732863519

Przedmioty odsyłane do nas bez uprzedniego żądania zwrotu nie będą akceptowane.

Zawsze możesz skontaktować się z nami w celu uzyskania odpowiedzi na [email protected]

Niestety, nie możemy akceptować zwrotów ze sprzedaży przedmiotów lub kart podarunkowych.

Wysokość refundacji

Powiadomimy cię po otrzymaniu i kontroli zwrotu, i poinformujemy, czy zwrot został zatwierdzony, czy nie. Jeśli zatwierdzony, zwrócimy środki automatycznie na rachunek karty użytej do płatności

Jeśli nie zatwierdzony, wyślemy produkt z powrotem do Ciebie.

Prosimy pamiętać, że to może zająć trochę czasu dla banku lub firmy karty kredytowej, aby przetworzyć i wysłać zwrot.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Dokonaj swoich pierwszych zakupów